Interne oppgaver:
Oppfølging av prosjekter, herunder:
- Byggemøter/fremdriftsmøter
- Referater
- Generell oppfølging av prosjektet
Det stilles krav til effektivitet, og det forventes at den ansatte holder seg innenfor de kalkyler og beregninger som foreligger til hvert prosjekt. Avvik skal meddeles omgående til ledelsen. Den ansatte plikter å benytte seg av arbeidsgivers leveranseavtaler for bestilling av varer og eventuelt forbruksmateriell.
Eksterne oppgaver:
- Oppfølging av oppdragsgivere
- Oppfølging av prosjekter på adressen
- Kundeoppfølging
Arbeidsfelt:
Du er utdannet som tømrer med fagbrev. Du arbeider innenfor dette feltet, og har erfaring med det som naturlig faller innenfor dette (f.eks koordinering av underleverandører, lesing av byggetegninger, kundeoppfølging mm.).
Medarbeidersamtaler og lønnsforhandlinger:
Lønn og medarbeidersamtale skal skje hvert år i løpet av mai måned, første gang mai 2021.